Friday, November 20, 2009

Dat is twee

Er is een nieuw literair agentschap in Nederland, beter er is nog een literair agentschap. Sebes en van Gelderen zijn van hun monopolie positie af! Overigens wie is toch die van Gelderen. Je komt er op de site van Sebes & van Gelderen niet achter. Nergens een verwijzing of een fotootje. Alle aandacht gaat naar de koorballetjes Sebes en zijn assistent Bisseling. Enfin in arremoede Oscar maar gemaild; het is Caroline zei hij mij.
Zij is van Carvang BV: Caroline van Gelderen Literairy Agency, inmiddels gefuseerd denk ik met die van Paul Sebes. Enfin wat maken ze het me weer moeilijk! Om terug te komen op het heugelijke feit dat het Nederlandse literatuurlandschap er eindelijk een agent bij heeft. Die is stiekem bijna begonnen, en daarom zet ik die even hiero enorm in de schijnwerpers, het gaat om:

MO Literairy services.



Prachtige site, dat zit al goed!
Monique Oosterhof werkte bij Caroline van Gelderen Literary Agency en is in 2008 voor zich zelf begonnen. Ik wens haar veel succes. Misschien stuur ik wel een manuscriptje op.

Mocht ik agenten vergeten zijn, ik kan ook niet alles bijhouden, en overigens valt u dan echt niet genoeg op.

No comments: