Wednesday, November 11, 2009

Centraal Boekhuis

From: Willem Jansen
To: vacature@centraal.boekhuis.nl
Subject: Sollicitatie/Personeel & Organisatie/Personeelsmanagers
Date: Wed, 11 Nov 2009 15:09:50 +0100


Beste Dave of Lieve Stefanie,

Ik ben een leergierige harde werker, bereid om in ploegendienst te werken en zit vol met affiniteit en iniatieven. Kortom u moet mij hebben voor het verzamelen van orderpicklijsten en het sorteren en groeperen van zendingen van boeken. Ik mag barsten als het niet waar is; er is geen betere. En wat de Nederlandse taal betreft; wees gerust ik ben niet weer zo’n luie, onverstaanbare donkerino, nee niks, als blanke spreek ik het perfect, en wat schrijven betreft nou dat is natuurlijk gewoon onovertrefbaar fantastisch.
Mag ik u in deze wijzen op Uitverkoort dat in uw hemelse boekenparadijs ligt, ergens onder het stof. Ga er maar een halen, Dave, voor Stefanie ook een. Lees dat nou eens, dat kan toch niet beter? Dat zou toch in elke boekenwinkel moeten prijken? Heus u heeft een goeie aan dat boek en mij, ik kom morgen wel even langs, Stefanie, dan kunnen we over je details praten.

Groetjes van

Willem, Jansen ook

No comments: