Thursday, June 7, 2012

Voor al uw sedatieve overbruggingen van ellendige episodes; WegWezen, desgewenst permanent


Het is nu zover uit de hand gelopen dat ik oranje begin te schijten wegens tompoucen, frisdranken, patat en frikandellen in die kleur en dat ik zelfs weet dat er iets met Mathijssen aan de hand is. Zonder Mathijssen kunnen we niet winnen, schijnt het. Van mij mag hij wat gebroken hebben. Hij is geblesseerd geraakt, in Auschwitz struikelde hij over een vergeten geraamte. “Zijn er hier ook douches? Voel me een beetje vies”, zei hij daarop.

De pers zal niet rusten tot ik in details alles van die man weet. Heeft een hekel aan Marokkanen, paast dus niet op Boulahrouz (goed zo), zijn vrouw wil dat hij bij AC Milan gaat spelen, omdat je daar veel beter kunt winkelen qua mode, hij verheugt zich op een high five met Alexander, nou liever Maxima, en hij draagt een groot geheim met zich mee namelijk dat de trainer van de jeugd van Zwaluwen Omhoog, waar hij begon, nog steeds een pedo is.

Mathijssen zou wel eens de sympathiekste van allemaal kunnen zijn, dat kan, maar ook dat kan me geen moer schelen. Ik wil maar een ding weten van dat hele EK; wanneer het afgelopen is.

No comments: