Wednesday, December 23, 2009

Leest Uitverkoort bij Lafond!



Heren, dames ook, strijders, activisten en lezers,

Op deze onzinpathieke wijze richt mij even tot u. Nee, ik heb niks te vertellen. Ik wil enkel gelezen worden, daar ben je schrijver voor.

Enfin, wat ik wil zeggen, is iets dat u ook wel weet, er is alweer een jaar om!

En heb ik wat bereikt? Hoe klein ook? Nee, natuurlijk niet!

Ik hoop uiteraard voor u dat dat wel het geval is, zodat u tevreden terug kunt zien.

Wederom is er sprake geweest, in mijn gevalletje in 2009, van het najagen van een droom die niet te verwezenlijken valt in dit tijdsgewricht met mijn beperkte gaven.

Het ligt aan de tijden en mijn herseninhoud. En vergeet mijn lafheid niet.

Of vergis ik mij? Maar heeft u dan al eens van Willem Jansen gehoord? Nee, precies, ik zit er niet naast.

Kortom, de conclusie is duidelijk, maar ook daar ben ik te stom voor, dus: in 2010 breek ik door let maar op. Met vette verkoopcijfers!
Dat u ook door mag breken met al wat u voor ogen heeft. Nou ja, D66-ers uitgezonderd natuurlijk, de mossels evenmin en de getinten eveneens van de aard bodem.

Doei!

Willem Jansen

Schrijver/Aspirant-vertegenwoordiger van Comtesse Lafond Champagne

1 comment:

Anonymous said...

doet me denken aan liets boekenposes zoals hij ze noemde.