Thursday, July 30, 2009

primeur voor de HP

Geachte Jan (Dijkgraaf),

Als ik op moet rotten zeg je het wel, he? Ik gooi het ook even hier naar binnen. Kijk ik ben natuurlijk niemand, daarom veel dank dat je me accepteerde in je linknetwerk. Of was het een vergissing?

Nu ik je toch tref, mag ik je attenderen op een leuk boekje? UITVERKOORT

Toevallig heb ik het geschreven dus ik weet er alles van. Eindelijk wat nieuws in de Nedlit. Dus is het met moeite op de markt gekomen, dat snap je. Lezers moeten met schaamte bekennen dat ze UITVERKOORT prachtig vinden, Selexyz heeft het ondanks de inhoud (er is nog hoop) in de winkels gelegd; oa Donner en Passage.

HP kan eindelijk weer eens de eerste zijn, met een recensie over Uitverkoort, voorop lopen, laten zien dat ze er boven op zitten, of wil je dat niet? Theo van Gogh, die zou een column aan Uitverkoort besteed hebben in de Metro, u weet wel. Zoals hij ook van plan was aangaande Beste Sadik, maar het mocht niet zo zijn. Vond u dat niet goed toen? Of lag het aan die mossel?

Nou ja, als u tijd heeft natuurlijk,

Willem Jansen

No comments: